Thursday, May 24, 2007

شعری جاودانه

جان مریم چشماتو بازکن

سری بالا کن

در اومد خورشید

شد هوا سپید

وقت اون رسید

که بریم به صحرا

آی نازنین مریم

جان مریم چشماتوبازکن

من صدا کن

بشیم روونه

بریم از خونه

شونه به شونه

به یاد اون روزها

وای نازنین مریم

باز دوباره صبح شد

من هنوز بیدارم

کاش می خوابیدم

تو رو خواب می دیدم

خوشه غم

توی دلم

زد جوونه٬ دونه به دونه

دل نمی دونه چه کنه

با این غم

وای نازنین مریم

بیا رسید وقت درو

مال منی ٬ از پیشم نرو

بیا سرکارمون بریم

درو کنیم گندما رو

نازنین مریم

ماندگاریه این آهنگ نشون میده که شعر و موسیقی این ترانه از چه جنسیه. کاش خوشه غم توی دل هچ کس هیچ وقت جوونه نزنه.

2 comments:

Anonymous said...

این آهنگهای قدیمی محشرن. من این آهنگ رو دوست دارم و اونی که می‌گه...آه ای صبا چون تو مدحوشم من...خود فراموشم من...خانه بر دوشم من...خانه بر دوش. هر چی این آهنگهای امروزی فردا نشده دل آدم رو می‌زنه این قدیمیها رو آدم هر وقت می‌شنوه مثل دفعه اولیه که شنیده.

Anonymous said...

من این آهنگ رو که می‌شنوم یاد یه کی می‌افتم که خیلی خیلی دوستش دارم. مرسی